Groep 5 en 6 2022/2023

Voor groep 3, 4, 5 (NL) en Leerjaar 1, 2, 3 (België)
Dee85
Berichten: 680
Lid geworden op: za 27 feb , 2021 12:38 pm

Re: Groep 5 en 6 2022/2023

Bericht door Dee85 »

Je verwoordt het helemaal goed, Vlinder. Precies zoals ik erin sta en ik vrees dat ze ook echt niks gaan doen. Bij mijn oudste die versnelde naar groep 8, constateerden ze ook problemen met rekenen. Zat nota bene bij de rekencoördinator van school in de klas. Zouden wel 'een keertje gaan zitten met haar'. Precies niets gedaan natuurlijk. Dus ik geloof niet dat ze bij mijn jongste wel ineens gaan handelen. Als rekenen van een IV naar een V gaat en ze zeggen 'geen zorgen' dan denk ik dat ze niks gaan doen. Om wat voor reden dan ook.

Bedankt voor de gedeelde websites. Het eerste RT bureau dat ik benaderd heb, laat niets horen. Nu naar RT bureau nummer 2. Kreeg deze als tip van een moeder van school en hij is ook een stukje goedkoper. Dat is heel fijn.
Overigens had dochter haar beste vriend net zo'n rapport als zij; ook in zijn rapport veel commentaar op zijn rommeligheid, dromerigheid, etc. Zo'n negatieve insteek terwijl het twee heerlijke, creatieve, grappige en sociale kinderen zijn!

Voor jou en alle andere meeschrijvers hier ook een hele fijne vakantie!
Schooljaar '23-'24: oudste 4 HAVO, middelste 2 atheneum en jongste groep 6.

Dee85
Berichten: 680
Lid geworden op: za 27 feb , 2021 12:38 pm

Re: Groep 5 en 6 2022/2023

Bericht door Dee85 »

Kleine update: intake voor de RT zojuist gehad, heel erg fijn dat dit nu al kon. Helaas zijn er heel veel aanmeldingen, waardoor dochter op een wachtlijst komt. Hopelijk zal ze rond de herfstvakantie aan de beurt zijn of anders de kerstvakantie. Er blijken heel veel aanmeldingen te zijn van kinderen uit groep 5 en 6. Dochter zal in een groepje van 4 RT krijgen.
Schooljaar '23-'24: oudste 4 HAVO, middelste 2 atheneum en jongste groep 6.

Gebruikersavatar
Vlinder42
Moderator
Berichten: 776
Lid geworden op: di 02 mar , 2021 5:57 pm

Re: Groep 5 en 6 2022/2023

Bericht door Vlinder42 »

Wat goed dat je dat al in gang hebt gezet. Het lijkt nu ver weg, maar straks ben je er blij mee denk ik.
Moeder van 2 meiden, de oudste op het VO, de jongste op de basisschool 1x versneld.

Plaats reactie